Bestellen en betalen
Stap 1 – Log in
Log in met jouw email en wachtwoord. Indien je je wachtwoord bent vergeten, kun je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
Heb je nog geen account? Stuur een mail naar info@quooker.nl
Stap 2 - kies het gewenste product
Via de webshop kun je Quooker-systemen, CUBE benodigdheden, en accessoires bestellen, maar ook vind je alle producten die nodig zijn om het Quooker systeem te onderhouden. Door te zoeken op artikelcode of door gebruik te maken van de filters kun je op een makkelijke manier het product vinden dat je zoekt.
Lees meer
Stap 3 – voeg toe aan winkelwagen
Heb je het product waarnaar je opzoek was gevonden? Voeg het gewenste artikel toe aan je winkelwagen en controleer de bestelling nog even goed voordat je doorgaat naar het afrekenen.
Stap 4 – vul gegevens in en kies verzending
Kies het bezorgadres en de gewenste bezorg week waarop je jouw bestelling door PostNL wilt laten bezorgen.
Stap 5 – betalen en orderbevestiging
Rond je bestelling af door af te rekenen met iDEAL of creditcard. Betaal je normaal gesproken op rekening, dan is dat ook mogelijk. Jouw huidige betalingscondities worden gehanteerd.
Bij een succesvolle betaling ontvang je binnen enkele momenten de orderbevestiging van je bestelling per mail.
Heb je geen orderbevestiging ontvangen per e-mail? Check voor de zekerheid jouw ongewenste e-mailbox of neem contact op via info@quooker.nl
Stap 6 – levering en factuur
Wij gaan aan de slag met jouw bestelling! Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een bericht met de Track & Trace code.
Zodra jouw order is verzonden vanaf ons magazijn ontvang jij binnen twee dagen de factuur per mail.
Voor meer informatie over bezorging hier.